فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
head>

ابزار وبلاگ

عکس امیر جوونم و پیامش

امیر افجار

عاشقان امیر افجار

دوستان عزیزم یک سال گذشت و سری جدید آکادمی به زودی شروع می‌شه، چه احساسی‌ دارید؟ انگار همین دیروز بود...

 

چقدر خوب شد که من زود برگشتم و خودم آپ کردم!

عزیزم چققققققققققققققققدر تو نانازی!

فداتشم امیر جوونم....

آره واقعا یاد آکادمی بخیر...... اگه آکادمی نبود من هیچ وقت امیرمو نمی دیدم!

 



نظرات شما عزیزان:

bita
ساعت12:31---29 شهريور 1391
کليپ آهنگ تيکه تيکه رو ديدي؟خيلي بد بود
پاسخ:nemidoonam nadidam!


gilas
ساعت23:15---12 شهريور 1391
amir kyeeeee
پاسخ:va!!!!


الهام
ساعت23:05---12 شهريور 1391
سلام عزیزم خوبی ....وب خوبی درست کردی آفرین...
پاسخ:


سایه
ساعت23:04---12 شهريور 1391
پاسخ:سایه جوونم!xx

بهناز
ساعت23:03---12 شهريور 1391
عزیزم چقدر امیر نازه!

مرسی عزیزم که اخبار جدید امیرو میذاری تو وبت پاسخ:باهات موافقم ...خواهش میکنم عزیزم وظیفمه


الناز
ساعت23:02---12 شهريور 1391
eeeeee!

mibini sadi in omre adamehaaa پاسخ:آره عزیزم ....غصه نخور بابا ما که هنوز جووئونیم


گلناز
ساعت23:01---12 شهريور 1391
اره واقعا یادش بخیر... ولی من هیچ حسی ندارم پاسخ:وااااا ! گلناز ! دوباره نمکدون شدی؟!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:,سـاعت 22:48 نويسنده _
яima